WizaSerwis Sp. z o.o.

Bezpłatna konsultacja

Mocno rekomendujemy wybór godziny rozmowy a Państwa sprawa trafi do osoby, która udzieli najtrafniejszej odpowiedzi. Bardzo prosimy o szczegółowy opis sprawy, wtedy możemy ewentualnie przekazać sprawę innemu specjaliście, który będzie w stanie udzielić pełniejszej odpowiedzi.

Katarzyna Woźniak

Sprawy wizowe: wizy do paszportu, UK, USA, Kanada.

Kamila Przerwa

Sprawy wizowe: wizy elektroniczne i tradycyjne.

Taras Havryliuk

Legalizacja dokumentów, cudzoziemcy.

Adres biura

ul. Wspólna 50A lokal 22
00-684 Warszawa
e-mail: Info@WizaSerwis.pl

Masz nietypową sprawę?

Godziny otwarcia biura WizaSerwis

Biuro WizaSerwis otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.

Dane rejestracyjne

ul. Wspólna 50A lok 22, 00-684 Warszawa,
KRS 0000772427, REGON 382602177, NIP 1132993659,

Numery kont bankowych

Konto główne w PLN
IBAN: PL93 1030 0019 0109 8503 0016 8446
Nazwa banku: Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Adres banku: ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa
BIC/SWIFT: CITIPLPX

Konto pomocnicze w EUR
IBAN: PL67 1030 0019 0109 7806 0107 5964
Nazwa banku: Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Adres banku: ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa
BIC/SWIFT: CITIPLPX

Konto pomocnicze w USD
IBAN: PL54 1030 0019 0108 4006 0113 5728
Nazwa banku: Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Adres banku: ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa
BIC/SWIFT: CITIPLPX

Jaki jest adres biura WizaSerwis?

Nasze biuro mieści się przy ulicy Wspólnej 50A w lokalu 22 w Warszawie.

W jakich godzinach mogę odwiedzić biuro?

Pracujemy od 8:00 do 16:00. W sytuacjach nagłych prosimy kontaktować się mailowo – info@wizaserwis.pl.

Mogę dokonać opłaty za usługę kartą kredytową?

Tak. Mamy terminal i możemy przyjąć płatność wykonaną kartą płatniczą.

Czy macie parking?

Parkingu własnego nie mamy, ale obok jest sporo miejsc do zaparkowania. W związku z tym, że jest to ścisłe centrum Warszawy, parkowanie może zająć chwilę.

Na jakie konto zrobić przelew?

Do wyboru mamy 3 konta w 3 walutach. Można dokonać płatności w PLN, EUR lub USD.

Czy muszę mieć ze sobą pieniądze, gdy składam aplikację o wizę lub legalizację?

Nie. Opłatę można dokonać później, np. podczas trwania procedury wizowej. Nie przyjmujemy wpłat gotówkowych.

Jaki macie numer telefonu?

Nasza infolinia to +48 22 243 43 43. Polecamy w sprawach wymagających przygotowania zamówienie konsultacji. Jest to najlepsze rozwiązanie, bo kontakt trafia do osoby, która może Państwu najbardziej pomóc i mamy zwykle chwilę na przygotowanie do udzielenia najpełniejszej odpowiedzi.

Od dnia 09.03.2020 roku, biuro w Krakowie zostaje zawieszone do odwołania. Zapraszamy do kontaktu z biurem w Warszawie!

Sprawdź ważne linki:

Ubezpieczenie, RODO. Regulamin, Faqs, B2B