WizaSerwis Sp. z o.o.
Bezpłatna konsultacja
Mocno rekomendujemy wybór godziny rozmowy a Państwa sprawa trafi do osoby, która udzieli najtrafniejszej odpowiedzi. Bardzo prosimy o szczegółowy opis sprawy, wtedy możemy ewentualnie przekazać sprawę innemu specjaliście, który będzie w stanie udzielić pełniejszej odpowiedzi.
Adres biura
ul. Wspólna 50A lokal 22
00-684 Warszawa
e-mail: Info@WizaSerwis.pl
Godziny otwarcia biura WizaSerwis
Biuro WizaSerwis otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.
Dane rejestracyjne
ul. Wspólna 50A lok 22, 00-684 Warszawa,
KRS 0000772427, REGON 382602177, NIP 1132993659,
Numery kont bankowych
Konto główne w PLN
IBAN: PL93 1030 0019 0109 8503 0016 8446
Nazwa banku: Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Adres banku: ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa
BIC/SWIFT: CITIPLPX
Konto pomocnicze w EUR
IBAN: PL67 1030 0019 0109 7806 0107 5964
Nazwa banku: Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Adres banku: ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa
BIC/SWIFT: CITIPLPX
Konto pomocnicze w USD
IBAN: PL54 1030 0019 0108 4006 0113 5728
Nazwa banku: Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Adres banku: ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa
BIC/SWIFT: CITIPLPX
WizaSerwis – pytania i odpowiedzi.
Jaki jest adres biura WizaSerwis?
Nasze biuro mieści się przy ulicy Wspólnej 50A w lokalu 22 w Warszawie.
W jakich godzinach mogę odwiedzić biuro?
Pracujemy od 8:00 do 16:00. W sytuacjach nagłych prosimy kontaktować się mailowo – info@wizaserwis.pl.
Mogę dokonać opłaty za usługę kartą kredytową?
Tak. Mamy terminal i możemy przyjąć płatność wykonaną kartą płatniczą.
Czy mogę zapłacić gotówką?
Nie. Nie przyjmujemy wpłat gotówkowych, gdyż proces naszej pracy nie wymaga tej formy. Możemy zaoferować przyjęcie opłaty kartą płatniczą, przelewem, płatnościami online czy innymi formami bezgotówkowymi.
Czy macie parking?
Parkingu własnego nie mamy, ale obok jest sporo miejsc do zaparkowania. W związku z tym, że jest to ścisłe centrum Warszawy, parkowanie może zająć chwilę.
Na jakie konto zrobić przelew?
Do wyboru mamy 3 konta w 3 walutach. Można dokonać płatności w PLN, EUR lub USD.
Czy muszę mieć ze sobą pieniądze, gdy składam aplikację o wizę lub legalizację?
Nie. Opłatę można dokonać później, np. podczas trwania procedury wizowej. Nie przyjmujemy wpłat gotówkowych.
Jaki macie numer telefonu?
Nasza infolinia to +48 22 243 43 43. Polecamy w sprawach wymagających przygotowania zamówienie konsultacji. Jest to najlepsze rozwiązanie, bo kontakt trafia do osoby, która może Państwu najbardziej pomóc i mamy zwykle chwilę na przygotowanie do udzielenia najpełniejszej odpowiedzi.
Od dnia 09.03.2020 roku, biuro w Krakowie zostaje zawieszone do odwołania. Zapraszamy do kontaktu z biurem w Warszawie!