Oddeleguj wiz i legalizacji dokumentów.

Pomożemy Twojej firmie w eksporcie – zadbamy, aby dokumenty były odpowiednio zalegalizowane, umowy i odpisy opatrzone wymaganymi pieczęciami a Twoi pracownicy na czas mieli wymagane wizy do podróży służbowych.

Usługa Premiem lub umowa indywidualna.

Dedykowany opiekun klienta

Stała cena na dowolną usługę

Szybsza realizacja z gwarancją

Dostęp do raportowania Notberg

Śledzenie zleceń i przesyłek

Umów się na rozmowę, a chętnie pomożemy.

Dla kogo jest ta usługa?

Dla działów HR.

Przeładowanych rekrutacjami i innymi procesami kadrowymi, które nie chcą tracić czasu na zawiłe procedury wizowe lub uzyskania różnych pozwoleń.

Dla właścicieli firm.

Którzy chcą uniknąć kar i negatywnego wizerunku w sytuacji, gdy braki formalne uniemożliwiają podróże służbowe a przeciągające się legalizacje dokumentów powodują opóźnienia w dostawie towarów dla partnerów zagranicznych.

Dla menedżerów.

Obawiających się utraty ważnych projektów przez opóźnienia w dokumentacji i trudności w komunikacji z urzędami.

Jak rozwiązujemy Twoje problemy?

  • Przejmujemy kontakt z urzędami – Nie musisz tracić czasu na rozmowy i kolejki.
  • Kompleksowa obsługa wiz i legalizacji – Od doboru właściwego typu wizy, poprzez wypełnienie dokumentów, aż po finalne pozwolenia.
  • Największy zespół ekspertów w Polsce Więcej rąk do pracy = szybsza obsługa Twoich spraw (nawet w sezonie wzmożonych wniosków).
  • Dedykowany opiekun – Jedna osoba, która zna Twoją firmę, pilnuje terminów i odpowiada na pytania.
  • Wielojęzyczność – Komunikujemy się w języku angielskim, rosyjskim, ukraińskim (i innych, w razie potrzeby).
  • Minimalizujemy ryzyko błędów i kar – Posiadamy system weryfikacji każdego wniosku, żebyś nie musiał obawiać się odmów.
  • Przewidywane koszty – Możemy zaproponować pakiet lub abonament, byś nie zaskoczył się kolejnymi opłatami.

Wybierz rozwiązanie dla Twojej firmy

Umowa Smart

Dla kogo?

Firmy, które cenią czas reakcji i komfort współpracy.

Co otrzymujesz?

Stałą cenę za dowolną usługę 1.

Realizację w trybie ekspres – zawsze.

Priorytetowy czas reakcji.

Odroczona płatność.

Bezpłatne konsultacje dotyczące powierzonych spraw.

Dostęp do Systemu Notberg – z możliwością przeglądania wszystkich zleceń firmy (dla managera) i śledzenia przebiegu zleceń.

200,-

Cena netto.
1 Dowolne usługi dotyczące wiz, legalizacji dokumentów, apostille. Nie dotyczy usług legalizacji pobytu cudzoziemców, zezwoleń na pracę, profesjonalnych konsultacji wizowych i usług zewnętrznych.

Asysta Nonstop 

Dla kogo?

Firmy, które potrzebują stałej i nielimitowanej obsługi, ceniącą ciągłą gotowość do realizacji zleceń i bezpośredni kontakt 24/7.

Co możesz otrzymać?

Dedykowany opiekun – bezpośredni kontakt do osoby, z którą masz szybki kontakt, wsparcie także w sprawach innych niż związane bezpośrednio ze zleceniem.

Dowolny sposób rozliczenia: stała opłata miesięczna, za zlecenie, mieszana, prowizyjna (dla biur podróży)

Nielimitowane konsultacje i wsparcie – także w sprawach doradczych także poza zleceniami.

Rozszerzone funkcje Systemu Notberg: możliwe raporty, powiadomienia SMS/e-mail, wgląd managera.

Szkolenia dot. procedur wizowych i legalizacyjnych stacjonarne oraz dowolnie wybrane usługi dodatkowe dostosowane do Twojego biznesu..

Umowa indywidualna

Umówmy się na rozmowę, aby dopasować usługi do potrzeb Twojej organizacji.

Korzyści ze współpracy

Przygotowane specjalnie dla firm współpracujących w modelu B2B.

  • Dostęp do Bazy Wiedzy – interaktywna biblioteka z aktualizowanymi procedurami, check-listami i poradniki.
  • Dedykowany opiekun klienta – jeden pracownik, który zna historię Twoich spraw i odpowiada w Twoim imieniu przed urzędami.
  • Szybka reakcja (1–4h) – gwarantujemy ekspresowe rozpoczęcie prac nad zleceniem.
  • Bezpłatne konsultacje – limitowane lub nielimitowane (w zależności od pakietu).
  • Priorytetowa realizacja usługi – pierwszeństwo obsługi oraz możliwość pracy poza standardowymi godzinami.
  • Dostęp do systemu Notberg – wgląd w status zleceń w firmie, aby manager mógł monitorować postępy i terminy a pracownicy mogli szybko złożyć zamówienia korzystając ze swoich predefiniowanych kont.
  • Specjalistyczne szkolenia – kursy z zakresu procedur wizowych i prawnych.
  • Śledzenie dokumentów – opcja śledzenia przesyłki w czasie rzeczywistym (np. koperty z ważnymi dokumentami) za pomocą AirTag.
  • Niestandardowe usługi dodatkowe – możliwość zamówienia usługi tłumaczeń w modelu „one-stop-shop” (w subskrypcji oferujemy konkurencyjne stawki), odbiór lotnisko.
  • First Line / Ekspresowa analiza dokumentów w 1h – możliwość weryfikacji dokumentów niemal natychmiast (w godzinach pracy).

Niech liczby przemówią.

Ponad 150,000 zleceń: tyle zrealizowaliśmy od 2006 roku.

Ponad 400 referencji: tyle otrzymaliśmy od firm. Tylko i wyłącznie podpisane przez osoby decyzyjne. Żadne loga z napisem „zaufali nam”.

104 kraje: tyle destynacji już obsłużyliśmy, aby nabyć doświadczenie, które wykorzystamy obsługując Twoje zlecenia.


Opinie naszych klientów:

(…) nasza firma korzystała przy okazji podróży służbowych na rynki regionu Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Wykonane usługi odznaczają się zawsze odpowiednim przygotowaniem, dociekliwą analizą szczegółów oraz perfekcyjną komunikacją. Zlecenia wykonywane są natychmiastowo i proces skrócony do niezbędnego minimum. Legalizacja oraz inne formalności obejmujące różne instytucje państwowe odbywają się bez zbędnej zwłoki.

Marzena Grzybowska
Project Director PANDORA Jewelry CEE Sp. z o.o.

Bez wątpienia mocną stroną w/w firmy jest rzetelność. Widać to w niezwykle wysokim standardzie współpracy. (…) kontrahent czuje się potraktowany z właściwą uwagą i zaangażowaniem a przyjazna atmosfera zachęca do ponownego skorzystania z w/w firmy. Wszystko przebiegło szybko oraz sprawnie, więc z pełną odpowiedzialnością możemy polecić firmę jako solidnego i rzetelnego partnera.

Dr Adam Mokrysz
Członek Zarządu MOKATE Sp. z o.o.


Pytania i odpowiedzi.

A co, jeśli mam już prawnika lub specjalistę HR w firmie?

Świetnie. My odciążymy tych ludzi w najbardziej pracochłonnych zadaniach i w kontaktach z urzędami. Osoba pracująca w Twojej firmie może poświęcić czas na ważniejsze zadania lub wspierać inne osoby z zespołu. Zauważyliśmy, że największym obciążeniem czasu pracownika, który zajmuje się sprawami urzędowymi jest zwykle poszukiwanie informacji lub wizyty w urzędzie. Jest to niezbyt produktywnie wykorzystany czas.

Czy w cenie jest chodzenie do urzędów, konsulatów?

Tak. Cała ta „przyjemność” jest po naszej stronie. Twoim zadaniem jest tylko dostarczenie podstawowych informacji i dokumentów, abyśmy mogli skutecznie przejść przez wymagane procedury urzędnicze.

Ile faktycznie trwa załatwienie wizy?

W zależności od kraju i rodzaju wizy może zająć to od kilku minut do kilku tygodni. Kluczowe jest jednak, żeby zaczęli działać natychmiast i nie opóźniali procesu.

Czy muszę mieć w firmie dedykowane stanowisko do wiz i legalizacji?

Nie. Przejmujemy cały proces – od kompletowania dokumentów po kontakt z urzędami.

Co jeśli zmienią się przepisy?

Monitorujemy rynek codziennie. Dostosowujemy dokumenty i procedury automatycznie, nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Czy mogę liczyć na szybką realizację?

Zgłoszoną sprawę zaczynamy w ciągu kilku godzin w zależności od wybranego pakietu, a na bieżąco informujemy o postępach. Bez czekania tygodniami w kolejce.

Czy mogę wybrać sposób współpracy dopasowany do naszych potrzeb?

Tak. Możesz wskazać jakie usługi są szczególnie ważne dla Twojej firmy oraz wskazać w jaki sposób powinniśmy je realizować. Od momentu pierwszego kontaktu po sposób raportowania i rozliczenia. Dopasujemy je do polityki organizacyjnej w Waszej firmie.

Jaka jest Wasza skuteczność?

Przy obsłudze kilkunastu tysięcy wniosków rocznie mamy kilka spraw, które czasem mogą się opóźnić. Zawsze jednak informujemy, jeśli tylko zauważymy jakąś okoliczność, która może wpłynąć na ten fakt. Prosimy zauważyć, że wprowadziliśmy gwarancję, która mówi, że albo załatwimy sprawę na czas, albo zwracamy pełną kwotę, także opłaty konsularne, które nie podlegają zwrotom w urzędach.


Zapraszam raz jeszcze do kontaktu.

Tomek Kamola – Prezes Zarządu WizaSerwis Sp. z o. o.

Materiał rozszerzający:

Zapraszam serdecznie do materiału video.