Pomożemy Twojej firmie w eksporcie – zadbamy, aby dokumenty były odpowiednio zalegalizowane, umowy i odpisy opatrzone wymaganymi pieczęciami a Twoi pracownicy na czas mieli wymagane wizy do podróży służbowych.
Dla kogo jest ta usługa?
Dla działów HR.
Przeładowanych rekrutacjami i innymi procesami kadrowymi, które nie chcą tracić czasu na zawiłe procedury wizowe lub uzyskania różnych pozwoleń.
Dla właścicieli firm.
Którzy chcą uniknąć kar i negatywnego wizerunku w sytuacji, gdy braki formalne uniemożliwiają podróże służbowe a przeciągające się legalizacje dokumentów powodują opóźnienia w dostawie towarów dla partnerów zagranicznych.
Dla menedżerów.
Obawiających się utraty ważnych projektów przez opóźnienia w dokumentacji i trudności w komunikacji z urzędami.
Jak rozwiązujemy Twoje problemy?
- Przejmujemy kontakt z urzędami – Nie musisz tracić czasu na rozmowy i kolejki.
- Kompleksowa obsługa wiz i legalizacji – Od doboru właściwego typu wizy, poprzez wypełnienie dokumentów, aż po finalne pozwolenia.
- Największy zespół ekspertów w Polsce Więcej rąk do pracy = szybsza obsługa Twoich spraw (nawet w sezonie wzmożonych wniosków).
- Dedykowany opiekun – Jedna osoba, która zna Twoją firmę, pilnuje terminów i odpowiada na pytania.
- Wielojęzyczność – Komunikujemy się w języku angielskim, rosyjskim, ukraińskim (i innych, w razie potrzeby).
- Minimalizujemy ryzyko błędów i kar – Posiadamy system weryfikacji każdego wniosku, żebyś nie musiał obawiać się odmów.
- Przewidywane koszty – Możemy zaproponować pakiet lub abonament, byś nie zaskoczył się kolejnymi opłatami.
Wybierz rozwiązanie dla Twojej firmy
Pakiet Smart
Dla kogo?
Średnie firmy, w których liczba wyjazdów lub legalizacji jest większa, a czas reakcji ważniejszy.
Co otrzymujesz?
10 usług do wykorzystania w ciągu roku w stałej cenie.
Priorytetowy czas reakcji (do 8h roboczych).
Bezpłatne konsultacje dotyczące powierzonych spraw.
Dostęp do Systemu Notberg – z możliwością przeglądania wszystkich zleceń firmy (dla managera).
Dostęp do Bazy Wiedzy.
First Line (wstępna analiza dokumentów do 4h).
Opcje dodatkowe:
AirTag (tracking przesyłek).
Usługi niestandardowe.
3000,- za 10 usług
Pakiet może być dowolnie odnawiany. Cena netto.
Subskrypcja Premium
Dla kogo?
Najbardziej wymagający klienci, którzy chcą mieć ciągłą gotowość do realizacji zleceń i bezpośredni kontakt 24/7.
Co otrzymujesz?
Dowolna ilość usług w stałej cenie.
Reakcja do 2h
(także poza godzinami pracy w pilnych sytuacjach).
Nielimitowane konsultacje i wsparcie – także w sprawach doradczych także poza zleceniami np. doradztwo w sprawie podróży zatrudnionych obcokrajowców, przyjazdów cudzoziemców, zezwoleń na pracę, czy procesów legalizacji dokumentów wykonywanych inbound.
Rozszerzone funkcje Systemu Notberg: możliwe raporty, powiadomienia SMS/e-mail, wgląd managera.
Szkolenia dot. procedur wizowych i legalizacyjnych stacjonarne raz w roku lub 2 szkolenia online w ciągu roku.
First Line – analiza dokumentów w 1h przez dedykowany zespół.
AirTag – w razie potrzeby do każdej kluczowej przesyłki.
Usługi niestandardowe – stawki VIP (-20% od cen standardowych).
2000,- miesięcznie
+ 250,- za każdą usługę
Subskrypcja roczna z płatnością miesięczną lub roczną, Kwoty netto.
Korzyści ze współpracy
Przygotowane specjalnie dla firm współpracujących w modelu B2B.
- Dostęp do Bazy Wiedzy – interaktywna biblioteka z aktualizowanymi procedurami, check-listami i poradniki.
- Dedykowany opiekun klienta – jeden pracownik, który zna historię Twoich spraw i odpowiada w Twoim imieniu przed urzędami.
- Szybka reakcja (1–4h) – gwarantujemy ekspresowe rozpoczęcie prac nad zleceniem.
- Bezpłatne konsultacje – limitowane lub nielimitowane (w zależności od pakietu).
- Priorytetowa realizacja usługi – pierwszeństwo obsługi oraz możliwość pracy poza standardowymi godzinami.
- Dostęp do systemu Notberg – wgląd w status zleceń w firmie, aby manager mógł monitorować postępy i terminy a pracownicy mogli szybko złożyć zamówienia korzystając ze swoich predefiniowanych kont.
- Specjalistyczne szkolenia – kursy z zakresu procedur wizowych i prawnych.
- Śledzenie dokumentów – opcja śledzenia przesyłki w czasie rzeczywistym (np. koperty z ważnymi dokumentami) za pomocą AirTag.
- Niestandardowe usługi dodatkowe – możliwość zamówienia usługi tłumaczeń w modelu „one-stop-shop” (w subskrypcji oferujemy konkurencyjne stawki), odbiór lotnisko.
- First Line / Ekspresowa analiza dokumentów w 1h – możliwość weryfikacji dokumentów niemal natychmiast (w godzinach pracy).
Niech liczby przemówią.
Ponad 150,000 zleceń: tyle zrealizowaliśmy od 2006 roku.
Ponad 400 referencji: tyle otrzymaliśmy od firm. Tylko i wyłącznie podpisane przez osoby decyzyjne. Żadne loga z napisem „zaufali nam”.
Ponad 70 krajów: tyle destynacji już obsłużyliśmy.
Opinie naszych klientów:
(…) nasza firma korzystała przy okazji podróży służbowych na rynki regionu Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Wykonane usługi odznaczają się zawsze odpowiednim przygotowaniem, dociekliwą analizą szczegółów oraz perfekcyjną komunikacją. Zlecenia wykonywane są natychmiastowo i proces skrócony do niezbędnego minimum. Legalizacja oraz inne formalności obejmujące różne instytucje państwowe odbywają się bez zbędnej zwłoki.
Marzena Grzybowska
Project Director PANDORA Jewelry CEE Sp. z o.o.
Bez wątpienia mocną stroną w/w firmy jest rzetelność. Widać to w niezwykle wysokim standardzie współpracy. (…) kontrahent czuje się potraktowany z właściwą uwagą i zaangażowaniem a przyjazna atmosfera zachęca do ponownego skorzystania z w/w firmy. Wszystko przebiegło szybko oraz sprawnie, więc z pełną odpowiedzialnością możemy polecić firmę jako solidnego i rzetelnego partnera.
Dr Adam Mokrysz
Członek Zarządu MOKATE Sp. z o.o.
Pytania i odpowiedzi.
A co, jeśli mam już prawnika lub specjalistę HR w firmie?
Świetnie. My odciążymy tych ludzi w najbardziej pracochłonnych zadaniach i w kontaktach z urzędami. Osoba pracująca w Twojej firmie może poświęcić czas na ważniejsze zadania lub wspierać inne osoby z zespołu. Zauważyliśmy, że największym obciążeniem czasu pracownika, który zajmuje się sprawami urzędowymi jest zwykle poszukiwanie informacji lub wizyty w urzędzie. Jest to niezbyt produktywnie wykorzystany czas.
Czy po wykorzystaniu 10 usług mogę zakupić kolejne?
10 usług możesz zrealizować w ciągu roku od zakupu. Jeśli skorzystasz w krótszym czasie, możesz zakupić kolejny pakiet i czas zacznie liczyć się od momentu zakupu. Ważne, że jeśli nie wykorzystasz w ciągu 12 miesięcy, to nie przechodzą one na kolejny okres rozliczeniowy.
Czy w cenie jest chodzenie do urzędów, konsulatów?
Tak. Cała ta „przyjemność” jest po naszej stronie. Twoim zadaniem jest tylko dostarczenie podstawowych informacji i dokumentów, abyśmy mogli skutecznie przejść przez wymagane procedury urzędnicze.
Ile faktycznie trwa załatwienie wizy?
W zależności od kraju i rodzaju wizy może zająć to od kilku minut do kilku tygodni. Kluczowe jest jednak, żeby zaczęli działać natychmiast i nie opóźniali procesu.
Czy muszę mieć w firmie dedykowane stanowisko do wiz i legalizacji?
Nie. Przejmujemy cały proces – od kompletowania dokumentów po kontakt z urzędami.
Co jeśli zmienią się przepisy?
Monitorujemy rynek codziennie. Dostosowujemy dokumenty i procedury automatycznie, nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Czy mogę liczyć na szybką realizację?
Zgłoszoną sprawę zaczynamy w ciągu kilku godzin w zależności od wybranego pakietu, a na bieżąco informujemy o postępach. Bez czekania tygodniami w kolejce.
Czy mamy wybór między abonamentem a rozliczeniem na usługi?
Tak. Możesz wykupić pakiet roczny (subskrybcja), który daje Ci większy spokój i priorytet, albo skorzystać z pojedynczych usług (choć klienci najczęściej wolą pakiety).
Jaka jest Wasza skuteczność?
Przy obsłudze kilkunastu tysięcy wniosków rocznie mamy kilka spraw, które czasem mogą się opóźnić. Zawsze jednak informujemy, jeśli tylko zauważymy jakąś okoliczność, która może wpłynąć na ten fakt. Prosimy zauważyć, że wprowadziliśmy gwarancję, która mówi, że albo załatwimy sprawę na czas, albo zwracamy pełną kwotę, także opłaty konsularne, które nie podlegają zwrotom w urzędach.
Zapraszam raz jeszcze do kontaktu.
Tomek Kamola – Prezes Zarządu WizaSerwis Sp. z o. o.
Materiał rozszerzający:
Zapraszam serdecznie do materiału video.